2012. december 23., vasárnap

Új HTC One X - hivatalos Jelly Bean 1Ft NMÁ - Jelenlegi ára: 1 Ft

Eladó egy ÚJ, fóliás HTC One X. Dobozában minden tartozékával, még 1, 5 év garanciával. GYÁRILAG KÁRTYAFÜGGETLENÜL T-Mobile -nál vásárolt. A készülék garanciában cserélt december 14-én, ezért új.
A képeken a kék színű rész a hátlapon az a fólia, teljesen sértetlen alatta, csak a fólia szélén látszik, ahogy belepróbáltam a tokba, de nem használtam. Úgy voltam vele, ha már kaptam egy új készüléket inkább eladom.
A telefont nem tiltják le, erre akár garanciát is szívesen vállalok, papíron is. Közszolgálati csomagom mellé vettem, melynek igen kedvező díjazása van, tehát nekem sem érné meg.
AZ AUKCIÓ VASÁRNAP JÁR LE!


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2012-12-23 15:00
. Új HTC One X - hivatalos Jelly Bean 1Ft NMÁ - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése